Cursussen

Stichting Rijens Hart biedt 2 soorten cursussen aan, nl. een basiscursus reanimeren – bedienen AED apparaat en een herhalingscursus. In beide cursussen komen zowel de reanimatie als het gebruik van de AED uitgebreid aan bod.

De lestijden zijn van 19.30-21.30 uur.

Basiscursus

De basiscursus wordt gegeven op 1 avond vanaf 4 en maximaal 8 cursisten.

Herhalingscursus

De herhalingscursus wordt verzorgd op 1 avond. Het maximaal aantal cursisten is 8. Wanneer u een basiscursus bij ons heeft gevolgd zullen we u na een jaar automatisch herinneren aan de noodzaak van een herhalingscursus.

Locatie cursussen

De cursussen worden verzorgd in het instructielokaal aan de Rembrandtlaan 52 te Rijen.

Uiteraard is het mogelijk om een cursus op locatie te verzorgen, binnen uw bedrijf of vereniging. De data en tijden kunnen dan in overleg worden vastgelegd.

Cursus op locatie

Wanneer u voor uw bedrijf of vereniging een cursus op een eigen locatie verzorgd wilt hebben is dat voor ons geen probleem.

Het basistarief voor een basiscursus op locatie (voor 8 personen) bedraagt € 200,00 inclusief lesmateriaal. De maximale groepsgrootte voor de basiscursus is 8 personen.

Voor een herhalingscursus op locatie (voor 8 personen) bedraagt het basistarief € 100,00 inclusief lesmateriaal.

Heeft u speciale wensen voor uw cursus op locatie? Neem dan contact met ons op.

Kosten

De kosten voor een basiscursus bedragen € 22,50. Dit is inclusief 1 cursusavond en lesmateriaal. Tevens ontvangt u een certificaat via de Nederlandse Hartstichting. De kosten voor een herhalingscursus bedragen € 12,50. Dit is inclusief 1 cursusavond en lesmateriaal.

Let op:
bij een deelname van minimaal 4 cursisten gaat de cursus door.

Betaling

Het verschuldigde cursusgeld dient bij inschrijving te worden overgemaakt op NL14 RABO 0152 9977 09 ten name van Stichting Rijens Hart.

Na ontvangst van het cursusgeld is uw inschrijving definitief. Zodra bekend is of de cursus definitief doorgaat (ongeveer 2 weken voor aanvang), ontvangt u van ons een bericht.

Inschrijving

(*: veld moet ingevuld worden)

Voornaam*

Achternaam*

Voorletters*

Straat en huisnummer*

Postcode*

Plaats*

Telefoonnummer(vast)

Telefoonnummer(mobiel)

M/V*

Geboortedatum*

Cursus

Meldt zich aan voor de volgende cursus:*

basiscursus reanimatie / AED-bedienerherhalingscursus reanimatie / AED-bediener

Cursusdata:

Gewenste cursusdatum (1e voorkeur):

Gewenste cursusdatum (2e voorkeur):

Ik meld me tevens aan voor HartslagNU.nl

Door het aankruisen van deze optie geef ik toestemming mijn gegevens door te geven aan Hartslag.nu

Opmerking of mededeling

Toestemming inschrijving

• Ik geef de Stichting Rijens Hart toestemming om mijn persoonsgegevens te gebruiken overeenkomstig de bepalingen van de Privacy verklaring. Ik heb hiervan kennisgenomen en ga ermee akkoord.

Schuiven naar boven